//my diary blog\\
Home Profile Words Follow


Welcome!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call Cik Askar kill you!.
Status : Waiting Cik Askar Melamar

Contacts

Facebook Instagram

Archive



Credit

© 2014 - Full Template by Revita. Basecode by A R S. And Re-edit by WANYANA ABDULLAH




selamat hari ibu ! luf u mom .. urmuahh
Sunday, 12 May 2013 | 0 Comment(s)

 yeeayyyhh!! today is mothers day !! for my mom ESAH BINTI IBRAHIM ..
 mak!! adek sayang mak ! segala yang mak bagi , mak buat , semuanye lahh 
adek hargai sangat mak !

Ya Allah , bile lah dapat balas budi orang yang dah banyak melakukan pengorbanan pada aku..
bagi kesempatan untuk aku ye Ya  Allah untuk membalas ..
berikan kesempatan untuk aku tunaikan janji aku padanya sebelum beliau menghembuskan nafas ..

mak selalu bercerita kat adek .. sebab adek jer yang dekat dengan mak !
adeq yg banyak luangkan masa dengan mak ..
adek banyak susahkan mak .. kalau boleh adek xnak buat mak susah ..
tapi .. apakan daya :'( 
adek xmampu buat sorang-2 , semua bende adek ingat mak ..

harap segala kelalaian adek mak maafkan ..
mak halalkan makan minum adek ..
9bulan mak kandungkan adek ,
ya allah , bagaimana rasenyer yerr?:'(

mak ! jangan sedih yer mak ..
adek sentiase ade untuk mak ..
mak adalah ratu dalam adek !
mak adalah superwomen adek!
mak adalah queen adek !
mom .. u're everything ..


haaa... cedap kan makk ?? adek suap lagi jadi sedap kan??
ohh ! sweet nyerr .. haha ..
adek xmampu nak beli yang besar2 .. kecik jer ,
walaupun kecik ! sgt meaningful taw ..
moga mak panjang umur dan murah rezeki ,
dan diizinkan jejakkan kaki ke makkah !!
aminn .. 

hmmm..
pape pun kan mak !!

SELAMAT HARI IBU ..
U R THE BEST IN THE WORLD ..

assalamualaikum ..



OLDERNEWER


Post a Comment