//my diary blog\\
Home Profile Words Follow


Welcome!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call Cik Askar kill you!.
Status : Waiting Cik Askar Melamar

Contacts

Facebook Instagram

Archive



Credit

© 2014 - Full Template by Revita. Basecode by A R S. And Re-edit by WANYANA ABDULLAH




Langkah Pertamaku dengan lafaz yang mulia
Tuesday 16 April 2013 | 0 Comment(s)

Bismillahirahmanirrahim ....

Terima kasih Ya Allah kerana memberi kesempatan lagi kepada hambamu ini,
Ya Allah , sesungguhnya dalam hati aku ini sudah terdetik untuk aku melakukan 
sesuatu perubahan keatas diri aku ini ,
Ya benar , aku juga takut ..
takut jika hatiku tidak kuat , tidak kuat seperti Siti Khadijah..
dan aku juga takut dengan mulut manusia yang suka berbicara, 
jadikanlah percakapan mereka satu doa untukku tingkat semangat yang lebih !

Ya Allah , aku mohon padamu , izinkanlah aku menjadi hambamu yang solehah,
anak yang mentaati ibu dan bapa, anak yang mampu menggembirakan keluarganya,
Permudahkan semua urusan itu kepadaku Ya Allah ..

Kuatkanlah hatiku ini , Kuatkanlah imanku ,
Jauhilah aku dari segala hasutan syaitan yang durjan itu Ya Allah , 
sesungguhnya mereka sentiasa mencuba untuk menghayutkan hambamu ini.

Subhanallah, Alhamdulillah , Alluhu Akhbar !
Doa dan bimbinglah aku ke tempat yang sempurna Ya Allah ..
Hambamu ini penuh dengan dosa , kuatkan hatiku untuk niat yang baik ini Ya Tuhanku ..

TERIMA KASIH KEPADA SAHABAT YANG MENDOAKANKU ,
SEMOGA TUHAN MEMBALAS KEATASMU ..

Assalamualaikum w.b.t
       



OLDERNEWER


Post a Comment