//my diary blog\\
Home Profile Words Follow


Welcome!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call Cik Askar kill you!.
Status : Waiting Cik Askar Melamar

Contacts

Facebook Instagram

Archive



Credit

© 2014 - Full Template by Revita. Basecode by A R S. And Re-edit by WANYANA ABDULLAH




inna ma'al usri' yusra
Monday 11 March 2013 | 0 Comment(s)


Ya Allah, kau tabahkan hati hambamu ini..
Permudahkan aku dengan segala urusan duniawi ,,
Kuatkan hatiku untuk mengejar amalam yang diperlukan di akhirat..
Aku sedar , insan yang lemah seperti aku ini banyak dosanya..
Masa silam aku masih membayangi kisah hidup aku sekarang..
Kau temukanlah aku dengan orang yang benar-2 mampu mengubah ku..
Aku sedar , jodoh dan pertemuan telah kau tetapkan untukku..
Tetapi kau tabahkan hatiku untuk aku teruskan perjalanan ini..

Kuatkan imamku..
Kau temukankanlah aku dengan insan yang ikhlas dalam setiap pertemuan yang kau aturkan..
Pertemuan pada saat dan ketika ini .. hanya kau yang mampu untuk mengaturkan segalanya..
Jika dia benar untukku, kau tabahkan hati dia untuk terima segala kelemahan dan kekuranganku
agar suatu hari nanti tiada permasalahan berlaku..

Ya Rabbi,
Sesungguhnya bersama kesulitan ada kemudahannya(surah al-insyirah:6)
                  



OLDERNEWER


Post a Comment