//my diary blog\\
Home Profile Words Follow


Welcome!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call Cik Askar kill you!.
Status : Waiting Cik Askar Melamar

Contacts

Facebook Instagram

Archive



Credit

© 2014 - Full Template by Revita. Basecode by A R S. And Re-edit by WANYANA ABDULLAH




upah adeq usha nom ..
Tuesday 12 February 2013 | 0 Comment(s)


nak usha awek sekarang memang nak kena pakai posmen ke?
hahhaha
maksud posmen kat sini, jadikan adik posmen untuk mintak nom gadis..
hahahah..

bende nie jadi kat aku sendiri ,
aku nak kianat kawan aku,,
sebab time aku kije tadi ade 1 family datang bayar kat aku..
time tuh mak and si laki nie , duk usha kasut ..
tinggal adeq die jhe yang angkat barang nak kire,,
time tuh lah aku kianat kawan aku tuh,
hahha..
''deq2.. akak nie suke abang awak''
hahahaha..langsung kawan aku terus ke lain,
xjadi nak olong aku packing barang adeq td..
aku dengan kawan sorang lagi.. duk gelakkan die jhe,,
jahat kan??

turn ke-2, mak si laki tuh pulak datang bayar kat aku..
aku senyum-senyum jhe..
takut..hahah
last2 ape taw..''awak nak ejas anak mak cik ehh''
hahaha,,,, mak cik nie buat aku malu..
dah lah kawan yang aku kianat die tadi takde ,
hilang punca aku..
senyap..tak kate ape2 pon..

turn-3,,si adeq masuk nak bayar cokelat kat aku..
sedangkan kat tempat lain..kosong!! die stay bratur kat aku..
sampailah ade pak cik yg aku tgh kire barang dye tegur,,
''deq, kat sane kosong..bayar sane boleh''aku dgan mbe depan gelak..
lepas jer adeq tuh bayar dkat counter blkg, tetibe duk sebelah aku..
''kak,abg saye mintak nom telefon akk..die nak kawan dengan akk''
hahhahah..aku gelak lagi.. owhh nie tujuan dye sampai 3 kali family dye je masuk nak bayar..
hahahha..

ade lagi trend cam nhe kan??
upah adeq cokelat murah2 jer..
nanti mesti adeq dye besar..
ngunkit ngan dye,,hahhaha

sweet touching lha kli nhe.. hahha
bye !!


OLDERNEWER


Post a Comment