//my diary blog\\
Home Profile Words Follow


Welcome!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call Cik Askar kill you!.
Status : Waiting Cik Askar Melamar

Contacts

Facebook Instagram

Archive



Credit

© 2014 - Full Template by Revita. Basecode by A R S. And Re-edit by WANYANA ABDULLAH




Pra U - kami bersatu-
Sunday, 24 February 2013 | 0 Comment(s)

today..
mpp ade buat gotong royong bersih surau..
janji kol 8pagi,, yeaahhh.. yang lain ''janji melayu''
btw.. program tetap cool,, jalan lancar jugak lahh..

surau di cat dengan colour hijau
''tidak kaitan dengan politik'' maaf .. tak cukup umur lagi ..
hahaha...

i'm starting with spray tingkap !! beria main dengan spray anti karat tuh..
hahaha.. kate alia ''macam magic'' pompuan.. kami mane penat nak bertukang-2 nhe..
sembur-2, abeh 'ngecik' kat muka.. gelak dan berkata ''oke, muka aku tak karat dah paz nhe''
hahaha.. senget,

spanjang saye spray tuh, alia sentiase disisi.. hahaha , yek !! ayat jiwang.. ggrrr
ntah ngape dea tuh geram kat aku.. ''praaaakkk!! alia !! sua aku ''
aku kaku sambil kepit suo..hahaha.. alia tarik track suite aku.. sampai koyak !!
naseb baik lah suo tuh aku kecikkan.. jahitan luo jer yang koyak, jahitan asal tak !!
kalau x, aku tak tahu lah acane .. sentap kejab dgan alia nhe ..

hmmm.. . memang penat !! tapi semangat kuat ..huhu
nhe 1st aktiviti kteorang untuk mpp .. next , maybe .. handle futsal pulak kud..=,=''
tengok lah nanti macam mane..

k, bye .. nak baringkan kaki ..

 
 
lalallalala~~


OLDERNEWER


Post a Comment