//my diary blog\\
Home Profile Words Follow


Welcome!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call Cik Askar kill you!.
Status : Waiting Cik Askar Melamar

Contacts

Facebook Instagram

Archive



Credit

© 2014 - Full Template by Revita. Basecode by A R S. And Re-edit by WANYANA ABDULLAH




sahabat itu mahu tinggalkan saye..
Wednesday, 17 October 2012 | 0 Comment(s)

 
KAWAN NAK TINGGALKAN SAYE...

''aku nak mintak maaf dgan ko,
aku ase aku tak patut lagi wujud dalam hidup ka..
ka jage r diri ka baik2..
pastikan ka score the best dalam exam ka..
insyaallah..
kalau ade rezeki aku akan tunaikan ape yang aku janji dgan ka..
maafkan aku sebab buat ka gini..
aku dah tak mampu nak tanggung perasaan aku..
aku sayang giler kat ka..
tapi tak gune sayang akuuntuk ka kalau ka bukan milik aku..
aku tahu tanpa aku hidup ka lebih bahgia ..
mulai dari sekarang ka nikmati lah hidup tanpa aku..
thanks sebab sudi jadi sebahagiankenangan terindah aku..
assalamualaikum..
love you forever nur syawanie lyana...=(


Sesungguhnyer...aku tak mahu kehilangan sahabat seperti kamu..
i love you too...
sayu jer ase..


OLDERNEWER


Post a Comment