//my diary blog\\
Home Profile Words Follow


Welcome!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call Cik Askar kill you!.
Status : Waiting Cik Askar Melamar

Contacts

Facebook Instagram

Archive



Credit

© 2014 - Full Template by Revita. Basecode by A R S. And Re-edit by WANYANA ABDULLAH




u n me SAHABAT
Monday 1 October 2012 | 0 Comment(s)

tetibe saye teringat kate kate ''Sahabat'' saye..
  ''andai ade satu hari lagi untuk aku..
    akan aku cuba jaga hati kamu sebaik mungkin..
   akan aku cinta kamu sepenuh hati aku..
  tak akan aku biarkan dirimu pergi dari aku..
  tak kan pernah aku sakiti hatimu..
   andai ade satu hari lagi untuk aku..
   aku takkan buatmu bersedih lagi..
   Tapi..
   Adakah lagi hari itu untuk aku..??
   atau..
  Pernahkah ade hari itu untuk aku??
  Hati aku tak pernah tenteram tanpa mesej kamu..
  Tanpa dapat mendengar suaramu..
  Aku mampu tipu orang lain..
  Tapi aku tak mampu tipu hati dan perasaan aku sendiri..
  Aku sedar kesilapan aku..


To my ''Sahabat''
Awak jangan risau..
saye tetap akan doakan kebahgiaan awak dengan dia..
''KITAKAN SAHABAT''
Sahabat akan ade dimane kamu memerlukannyer..



OLDERNEWER


Post a Comment