//my diary blog\\
Home Profile Words Follow


Welcome!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call Cik Askar kill you!.
Status : Waiting Cik Askar Melamar

Contacts

Facebook Instagram

Archive



Credit

© 2014 - Full Template by Revita. Basecode by A R S. And Re-edit by WANYANA ABDULLAH




aku tak dapat tipu diri aku!!!maafkan saye
Monday 8 October 2012 | 0 Comment(s)

maafkan saye!!
arghhhh...mood sye tetibe ilang bila saye taw..
awak dah hepy dgan dye..
riak wajah awak dah tunjuk awak hepy sayanggg...
saye akan doakan awak ,
walau dalam hati saye berat untuk kate itu!!
nevermind..
saye harap saye pon boleh macam awak jugak!!!
macam awak sorang boleh macam tuh...
''SEDAPKAN HATI''

Ya Allah,
hanya padamu aku memohon..
kuatkan lah hati dan semangat ku untuk melihat dia bahgia
dengan orang yg dye sayang...
dan aku jugak berharapp..
aku jugak mampu bahgia sebagaimana dye bahgia dgan pasangan nya..
AMINNN...

wahai bagai imamku..
aku sayang kamu..
semoga kamu mampu membuang sayang aku pada insan itu..
dan akan menyanyangimu setulus hatiku...
Subhanallah..Sesungguhnya kebesaranmu itu sungguh besar..




OLDERNEWER


Post a Comment