//my diary blog\\
Home Profile Words Follow


Welcome!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call Cik Askar kill you!.
Status : Waiting Cik Askar Melamar

Contacts

Facebook Instagram

Archive



Credit

© 2014 - Full Template by Revita. Basecode by A R S. And Re-edit by WANYANA ABDULLAH




u r special to me...urmuahhh!!!
Tuesday 16 October 2012 | 0 Comment(s)

kadang2 aku terfikirkan..
kenape aku tidak menjadi seorang sahabat yang baik untuknyer..
kenape aku tidak menjadi diantara orang yang dia disayangi. .
tapi...
kenape bila aku faham seseorang tu..
dia mengharap yang lebih..
itu lah..
jadi pemberi..untuk penerima...

sahabatku sayang...
tahukah kamu yang aku sayang kamu?
tapi sayang...
jangan salah faham..
aku gembira sangat bila kau ade dengan aku..
haaa....
terima kaseh taw kawan..
bahgia bila awak jadi milik saye lagi..
hahahha...






OLDERNEWER


Post a Comment